Friday 6 June 2008

izcilere sevgi yumağı

Semizkumlar Mocamp’ta Piri Mehmet Paşa İlköğretim Okulu, Hasan Özvarnalı İlköğretim Okulu, Nurullah Baldöktü İlköğretim Okulu, Celaliye Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu, Namık Kemal İlköğretim Okulu, Lions ve Leo Dernekleri Esen İbak Eğitim Uygulama Okulu ve İş Eğitim Merkezi, Çanta 80.Yıl ve Kavaklı İlköğretim Okulu’ndan toplam 210 öğrenci ve 25 öğretmenin yaklaşık dört gün süren izci kampı dün sona erdi. Silivri Belediyesi Sevgi Pınarı Sosyal Hizmetler Merkezi Başkanı Bahar Turan ve beraberindekiler, İlçe İzci Kurulu’nun bu yıl 6.sını düzenledikleri Semizkumlar İzci Kampı’nı ziyaret ederek İlçe İzci Kurulu öğretmen ve öğrencileri ile sohbet etti. AK Parti Kadın Kolları Başkanı Funda Eren, AK Parti Eğitim ve Sosyal İşler Komisyon Başkanı Fahrettin Bildik ve Kadın Kolları Üyesi Esma Zorer ile birlikte kampı ziyaret eden Silivri Belediyesi Sevgi Pınarı Sosyal Hizmetler Merkezi Başkanı Bahar Turan, “Bu tür faaliyetlerin çocuklarımızın özgüveninin gelişmesine, paylaşmasını öğrenmesine çok büyük katkıları olduğuna inanıyorum. İzci kampı zaman ve emek isteyen bir faaliyet. Emeği geçen öğretmenleri kutluyorum. Ailelerin de destek vermesi çok güzel” dedi.

No comments: